Pogoji poslovanja
2014-09-26 08:41:22
Splošni pogoji Spletne trgovine FRENETIC so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Spletna trgovina FRENETIC (v nadaljevanju »ponudnik«) si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

Postopek nakupa
Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletno trgovino. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in plačilo, ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Koraki procesa nakupa:
  1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
    Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po spolu, vrsti oblačila ipd.). Za več informacij o izbranem izdelku kliknite pod sliko gumb »PODROBNO«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite s klikom na gumb odstrani. V naslednji korak greste tako, da kliknete na gumb »NA BLAGAJNO«
  2. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)
    Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki kliknite gumb »Nov uporabnik« in izpolnite obrazec »Registracija uporabnika«, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi registracijo«. Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Registracija uporabnika«. S klikom na »Potrdi registracijo« pridete na stran, kjer morate izbrati med ponujenimi načini plačila. Ponudi Vam:
    • po povzetju (dostava na dom Pošte Slovenije),
    • po predračunu (preko spletne banke ali bančnega/poštnega okenca in dostave Pošte Slovenije)
  3. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)
    Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Zaključi nakup«, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Zaključi nakup«. Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Naročanje – sklepanje pogodbe na daljavo
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaktnega naslova info@frenetic.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Zasebnost in zaščita podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Odstop od nakupa in vračilo blaga
Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@frenetic.si.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov:
B&M FIT D.O.O.,
Ulica Rudija Papeža 3,
4000 Kranj

Vračilo lahko kupec pošlje po pošti, v tem primeru so stroški pošiljanja na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Reklamacije
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako. Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju FRENETIC, d.o.o. v 8 dneh po prevzemu blaga.

Zamenjava izdelkov
Zamenjavo vašega nakupa preko spletne trgovine se vrši v skladišču FRENETIC, d.o.o. v Sloveniji. Izdelki morajo biti nerabljeni, količinsko nespremenjeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Rok za zamenjavo izdelkov je 8 dni. Zamenjava izdelkov je omogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.

Naročila
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Izdelki, ki jih ni na zalogi
Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili. Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.